f
Kek Lapis Sarawak

Tuesday, July 30, 2013

Senarai Harga

| |
Terima Kasih atas minat anda ke atas Produk Kek Lapis Sarawak kami. Untuk pengetahuan semua, pihak kami menyediakan beberapa kategori Produk Kek Lapis Sarawak bagi memenuhi keperluan dan 'budget' pelanggan kami yang dihargai. Kami juga sedang melakukan Kajian dan Pembangunan produk dalam memastikan produk kami memenuhi keperluan dan kehendak pelanggan sepenuhnya. Sekiranya anda ada sebarang cadangan yang membina, sila salurkan kepada kami.

Pada asasnya, Produk yang ditawarkan di Kek Lapis Aura Emas terbahagi kepada TIGA kategori. Kategori tersebut adalah seperti yang tertera pada foto dibawah:


KATEGORI PRODUK KEK LAPIS SARAWAK AURA EMAS

Kategori Produk : Cute Pack
Saiz Produk : 4" x 2.6" x 3"
Berat Produk : 250 Gram / 300 Gram. Harga Produk : RM10.00 / RM15.00

Catatan: Kategori 'Cute Pack' amat sesuai dijadikan snek semasa menonton tv atau melayari internet di rumah. Selain dari itu saiz pack ini sesuai untuk dijadikan buah tangan semasa melawat keluarga atau dijadikan 'Door Gift' kepada tetamu yang bertandang ke rumah.
TEMPAH SEKARANG!


Kategori Produk : Super Pack
Saiz Produk : 8" X 2.6" X 3"
Berat Produk : 500 Gram / 600 Gram
Harga Produk : RM20.00 / RM25.00

Catatan: Kategori 'Super Pack' dicadangkan kepada pelanggan yang ingin mencuba kelainan semasa menghidang tetamu yang bertandang ke rumah. Saiznya yang mencukupi untuk di dihidangkan kepada 5 ke 6 orang dewasa. Ia juga sesuai dijadikan buah tangan semasa melawat sanak saudara.
TEMPAH SEKARANG!



Kategori Produk : Mega Pack
Saiz Produk : 8" X 8" X 2.6"
Berat Produk : 1.5Kg / 1.6 Kg.
Harga Produk : RM60.00 / RM70.00

Catatan: Kategori 'Mega Pack' adalah pilihan terbaik untuk hidangan semasa majlis besar seperti Majlis Perkahwinan, Majlis Pertunangan, dan Majlis Perasmian. Ia juga sesuai dijadikan Kek Hantaran Pertunangan dan dijadikan Kek Harijadi. Saiz Kek ini sesuai untuk hidangan kepada 10 ke 20 orang dewasa.
TEMPAH SEKARANG!


KATALOG HARGA KEK LAPIS SARAWAK AURA EMAS



Untuk membuat tempahan sila ke halaman TEMPAHAN

Untuk menghubungi kami sila ke halaman HUBUNGI KAMI

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang kami sila ke halaman TENTANG KAMI

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.