f
Kek Lapis Sarawak

Wednesday, May 1, 2013

Hubungi Kami - Kek Lapis Sarawak Aura Emas

| |
Terima Kasih atas minat anda pada produk dan perkhidmatan kami. Kami di Kek Lapis Sarawak Aura Emas membekalkan dan memasarkan Kek Lapis Sarawak di Semenanjung Malaysia dan beroperasi di Jalan Lurah, Johor Bahru (berhampiran Hospital Permai, Johor Bahru). Kami menghasilkan Kek Lapis Sarawak 'Home Made' yang berkualiti tinggi dan memenuhi rahsia keaslian Kek Lapis Sarawak tradisional. Kek Lapis Sarawak yang dihasilkan adalah berasaskan resepi rahsia turun temurun dari Bumi Kenyalang.

Kami juga sentiasa membuka peluang kepada mana-mana individu perseorangan atau pemborong yang berminat untuk memasarkan produk kami dengan berurusan terus dengan kami. Kami juga membuka jualan Kek Lapis Sarawak secara tempahan kepada individu perseorangan. Untuk menghubungi kami, anda boleh menggunakan mana-mana saluran seperti yang disediakan di bawah. Kami sentiasa bersedia membantu anda.

Berikut adalah beberapa cara bagaimana anda boleh menghubungi kami :

Executive Manager : Puan Salmiah Binti Salleh
Phone No : 0198799856 / 0198799857
Email : auraemas13@gmail.com
Facebook ID : Kek Lapis Sarawak Aura Emas

Sekiranya anda tidak dapat menghubungi kami melalui talian yang disediakan, sila tinggalkan pesanan ringkas (SMS) ke nombor yang tertera. Kami akan menghubungi anda dengan kadar segera.


Sekian,
Terima Kasih.

Ramzi Bin Bakri
Unit Pemasaran Aura Emas.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.